The worst day!?

Söndagar är alltid lika sega enligt mig, det är då man får lite smått ångest att helgen är slut och att man måste gå upp så tidigt igen och dra sig till skolan i 5 dagar innan man får sova ut igen, + att det är då som man måste börja tänka om och börja sätta sig framför, som nu i mitt fall, LÄXOR!!
Söndagar måste ju bara vara den värsta dagen!?

Aja, lite om denna helg då! Helgen började skitbra, tjejkväll hemma hos Johanna med film och snack, fler sånna tack!! Vi kollade på filmen "jag saknar dig" som jag såg för andra gången. Johanna däremot såg den för 5:e gången, fattar verkligen inte hur hon orkar se filmer så många gånger. Vi såg faktiskt inte ens klart filmen om jag ska vara ärlig för jag tröttnade så fort! Fan vad tråkig jag ska vara då, men jag kan verkligen inte sitta och kolla på filmer mer än en gång. Jag tycker det är tråkigt när man vet vad som händer och det blir inte samma sak! någon som känner desamma?
Gårdagen fick en jättebra start eftersom att jag träffade Cornelia som jag inte träffat på ett helt år!!! Vi fikade sedan var det dags för mig att fixa mig inför kvällen då det blev att dra och möta upp Malin, som jag sedan drog hem till Max med och firade honom med lite annat härligt folk! Riktigt trevliga!
Nej nu blir det plugg, usch!

| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0