skit dag.

Idag var en dag som jag helst inte lägger på minnet, allt gick helt seriöst åt helvette.. okej överdrivarN här.. men det var verkligen inte en rolig dag!!!! Allt började med att jag 10 min innan jag skulle gå hemifrån kom på att jag skulle packa ner idrottskläder, en grej till historian och datan. Slängde ner allt i två väskor som tillsammans vägde blyyyy. Sedan var bussen försenad och jag blev skit sur för att jag redan hade stressigt och jag trodde att jag skulle missa tåget som jag senare hann med ändå, hatar sl at moment!!! När jag väl satt på bussen så kommer jag självklart på att jag inte skulle ha historia... så grejen jag tog med och datorn var ju helt onödigt att ta med. Inte nog med det så missade jag lunchen i skolan och sedan sprang jag 4 km på idrotten... vilken jävla dag!

Ber till gudarna att eran dag varit bättre!!!


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0