Sjukling

Bara jag som känner att det börjar bli riktigt kallt ute nu? Bara jag som känner för att mysa ner mig i sängen med täcke och kolla på film heeeela dagen? Bara jag som känner mig SJUK!?  Usch detta är inge kul. Jag blir inte sjuk så ofta, vilket är tur.. men däremot när jag väl blir sjuk är det förjävlig.. vilket inte är lika kul!
Jag får helt enkelt vänta och se till imorrn om jag orkar sätta mig på bussen och tåget och dra mig heeela vägen till skolan - slutar vid lunch imorrn (hoppas jag!!!) eftersom nägra utav lärarna är sjuka dem med!
Nej nu ska jag käka godis som min älskade mamma kom hem med till mig och kolla på tv helt enkelt och hoppas på att jag blir bättre till imorrn
- tveksamt!



| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0