Nej, jag har inte dött...

... Om ni nu tror det eftersom det inte direkt var igår jag bloggade om jag säger så!
Lite uppdate tänkte jag ge nu iaf. Jag har ju börjat gymnasiet nu och jag är mer än nöjd med min klass och skolan, riktigt jävla kul faktiskt! Det är jätte sköna dagar med 2 heldagars foto i veckan vilket jag just nu avgudar eftersom jag är rätt trött på att plugga at moment!
I vår skola är det väldigt bra utbildning på både foto och film/TV och även ljud så därför får vi prova på alla inriktningar för att sedan göra ett omval ifall man nu skulle ändra sig och upptäcker att man hellre vill gå t.ex. film/TV ist för Foto. Just nu håller jag på och prova på film/TV, vilket är skit kul. Kan ta mer om det i ett annat inlägg ifall ni vill veta mer om det dvs... detta skulle bli ett snabbinlägg, yearight!
Nej uppdaterar mer i morrn, fotade lite idag efter att kameran legat på bordet alltför länge kännde jag! Så det blir säkert en del bilder också!
Hare! 



| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0