mitt.huvud.sprängs.påriktigt

Igårkväll och även i morse kände jag mig astaggad på att äntligen få dra och träna igen. Har inte varit på innebandy träningarna på år och dar känns det som. Men så blev det inte idag heller, efter en lång mediadag så kände jag inte för att träna längre, plus huvudverk och hunger, inte kul alls!
Föresten, idag började vi med ljud.. vilket inte var så farligt. Jag tyckte det var rätt kul och garvade som fan! Får se hur det blir imorrn! åh.. från 10.30 till 17.00 imorrn, hoppas, hoppas, hoppas att vi får sluta tidigare imorrn för jag vet helt seriöst inte om jag orkar gå till fem imorrn!



| Ordet är ditt! |
Postat av: Johanna

Känner mig inte heller pigg på att gå till 5 i morgon :( <3

2011-09-19 @ 22:11:30
URL: http://johannasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0