mediadag

Idag var det mediadag. Vi fick klippa ljud idag.. vilket betyder att vi fick en "uppläsning" av vår lärare på datan där han hade sagt fel flera gånger och gjort maaaaassa konstiga ljud som vi skulle klippa bort så det inte blev några fel osv. Till en början var det väl helt okej, men efter någon halvtimme- timme så var jag helt slut och ville bara sluta - har fortfarande några jävla ord som han upprepa i huvudet - inte kul!!! - Sådär satt vi i drygt 4 timmar och klippte, helt slutkörd efter! Senare nu på kvällen mötte jag upp Jessica och vi gick en kvällspromenad och det blev en hel del snack! Härligt slut på en seg dag!


hahah ja jag vet att det ser ut som att vi har hörselskydd på oss.. och ja, jag vet att det inte är världens snyggaste bild på mig. men vad fan gör det lixom? ;)

| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0