Helg

Åherre vad skönt med helg nu!!!! Den här veckan har gått väldigt fort men ändå kändes det som om det var på tiden att det blev helg snart!!!
Idag skulle jag egentligen gått till 12.40, vilket är heeelt okej för en fredag. Men eftersom våran lärare var sjuk så var lektionen inställd - vilket betydde att vi fick sluta tidigare, 10.50 dvs... eller våran lärare släppte oss faktiskt ännu tidigare så 10.30, vilket var riktigt skööönt, kunde ju inte bli bättre!
Efter skolan drog jag tsm med Johanna, Minna och Cicci till centrum och gick lite i affärer - jag blev faktiskt lite chockad, eller chockad och chockad, jag blev väl mest förvirrad när jag såg "höstens nyheter" på lindex, en orange stickad lång tunika till ett par knallrosa strumpbyxor!!! INTE snyggt enligt mig!
Efter ett tag så kände jag och Johanna att vi var tvugna att dra för att hinna med bussen, så vi drar och sätter oss och väntar på bussen - som aldrig kommer!!! blir lite smått irriterade och kollar på klockan.. 11.50, och den skulle gå 11.45.. trodde vi.. så vi kollade på den där skärmen vid bussarna som visar när bussen går, vet ni vilken jag menar? iaf så inser vi att det inte kommer någon buss den timmen utan bussen igår inte förens om lite mer än en timme!!! så vi fick dra oss mot tåget och ta tåget heeela långa vägen hem! Men det funkade det med!
Nej nu ska jag göra mig i ordning för att senare dra iväg till Johanna där denna kväll spenderas - tjejkväll med middag och film! Kan det bli bättre!!??

Ha en bra helg allihoooooop!




| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0