7/9 - 2011

Skit tråkig rubrik insåg jag just men kom verkligen inte på någon. Idag skulle jag egentligen slutat vid halv 3 men fick sluta 2 timmar tidigare, alltså halv 1. Inget att klaga på direkt!! Ja, vad har hänt egentligen?, JO JUSTFAN vi har ju fått våra datorer från skolan nu. Helt sprillans MacBooks, åh gillar och skryta om det eftersom vi på ES-programet är de ända från 1:an som får Mac datorer.
Har inte fotat på ett tag nu, var ute en snabbis för några dagar sen och fick syn på en blomma som jag fotade, lägger upp bilder i ett annat inlägg. I skolan är det just nu "prova-på-veckor", då ska vi i tre veckor prova på film/TV, sedan tre veckors ljud och sedan Foto. Jag tror ni fattar. Ja, så är läget just nu. Det jag ville komma fram till var iaf att jag inte har fotat speciellt mycket på ett tag nu så jag har inte speciellt mycket bilder att lägga ut. Men det ska det bli ändrig på!







| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0