Why am I such a genius?

Idag är det tisdag vilket betyder att vi haft media (foto) i skolan. Skit kul vare eftersom vi äntligen fick vara i studion! MEN klantig som jag är så händer ju självklart detta mig:
vi hade ställt fram en soffa framför kameran som vi skulle sitta i och ta foto.. jag fick för mig att jag skulle hoppa från sidan in i soffan och landa på magen så de kunde ta bild när jag är i luften.. men jag landar självklart på näsan vilket gjorde skit ont. Senare skulle jag slänga mig baklänges in i soffan, alltså så skulle jag kasta mig bakåt och landa på ryggen i soffan och de skulle även då ta kort när jag var i luften.. men soffan var sönder på ett ställe och självklart så landar jag precis där och slår i ryggen i en planka. Ännu senare så står jag med en frigolitskiva på ena foten och håller i den med båda händerna..och ja fråga mig inte varför men jag får plötsligt för mig att jag ska "sparka" upp den med foten och sedan ta emot den... som ni kanske kan lista ut så sparkar jag den självklart rakt upp på munnen och gjorde illa läppen!...

...jo men annars var det väl kul i fotostudion!

BILDER KOMMER!


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0