These lovely fridays!

Gud vad skönt med fredag igen och helg.. och att slippa gå upp halv 6 för att dra sig mot skolan imorrn, USCH! nej men nu ska jag vara positiv!
Dagen har spenderats i skolan självklart, inge skolk här inte! Började morgonen med min "show and tell" på engelskan som jag skrev om i inlägget under. Gick väl helt ok, sjukt pinsamt MEN jag överlevde! tur det...
Idag skulle jag egentligen ha dragit iväg och fotat Johanna och hennes pojkvän direkt efter skolan vilket jag var sjut taggad till, men sen fick vi en matteläxa som skulle vara klar nu ikväll kl.18.00, så inge foto blev det, istället blev det ca.3 och en halv timmes plugg... TRE OCH EN HALV TIMME!!!, är det ens lagligt? :o
Men nu är jag äntligen klar och har inga läxor.. eller jo, men de gör jag senare någon gång, typ nästa vecka! för nu ska jag bara ta och chilla galet hela helgen! nej nu ska jag sluta skriva, puss påer!

foto: jag (emmanilssonsfoton.blogg.se)

| Ordet är ditt! |
Postat av: Felicia Andreasson

cool bild Emma!! :D

2011-10-15 @ 18:12:54
URL: http://www.feliciafotoo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0