longing

Imorrn är der fredag och även sista dagen innan lovet.. och fyyyyyfasen vad jag längtar nu! Slutar vid 20 i 1 imorrn sedan blir det direkt hem och fixa mig inför kvällen då det blir att dra in till stan och kolla bio med några vänner. Ska se "One day", har hört att den ska vara riktigt bra så har rätt höga förväntningar nu. Var inne nyss på sf och kollade på trailern och den verkar riktigt bra!
Såg även trailern till Paranormal Activity 3. Har sett både 1:an och 2:an, vet egentligen inte varför jag överhuvud taget gör det eftersom jag blir så jävla påverkad av filmerna, men jag antar att det bara är ett måste. Men jag bara måste se sista nu.. hoppas på att det är sista iaf! eller vågar man?


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0