♥ kanelbullar!

Idag är det ju kanelbullens dag.. så direkt när jag kom innanför dörren efter skolan ställde jag mig och bakade kanelbullar. Riktigt tråkigt eftersom jag var tvungen att göra det själv + att jag är sämst på att baka så var tvungen att ringa och fråga mamma hur man gjorde minst 6 ggr... MEN MEN gott vare så det var väl värt det antar jag! (y)

Juste, jag och Johanna satt och snackade lite om varför det heter "kanelbullens dag"..eller varför man ens har den. Någon som vet? isf kan du väl vara snäll och berätta det. På riktigt - "kanelbullens dag", vem kom på det!? Aja min och Johannas chansning var iaf att det är någon som kommit på det för att få en anledning att kunna tjocka lite extra någon dag!!







| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0