sextoooon!

Herregud vilken dålig uppdatering! Vet inte riktigt vad som hänt har inte fått tid att sätta mig vid datorn (iaf inte för att blogga).

I fredags blev jag hela 1 år äldre, woooow vilken skillnad, nej inte direkt va? man känner ofta ingen skillnad, eller "man" skriver jag, har ju ingen aning om vad ni känner men enligt mig så är det inte någon skillnad alls, gud vilket svammel det blev! Det blev iaf en riktigt lyckad födelsedag, fick bl.a en till laptop, en mini denna gång (jag ville ha en liten som jag kunde ha med på olika resor och till skolan osv). Fick även en nytt kameraobjektiv. Men det var försenat så får det förhoppningsvis nästa vecka! buhu.. orkar inte vänta!
Håller även på med en ny design som jag snart ska publicera. Ville ta lite nya bilder, men eftersom objektivet är försenat så vet jag inte riktigt hur jag gör! :/ HÅLL UTKIK HELT ENKELT!




| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0