träningsvärk!

Efter tre dagars träning så är jag utmattad och trött, men framför allt så har jag T.R.Ä.N.I.N.G.S.V.Ä.R.K. Men kul har det vart så egentligen inget att klaga över. Men tyvärr så kan jag ju då inte spela innebandy så bra så får nog hoppa träningen imorrn. hmm.. får tänka på det! Imorrn på förmiddan ska jag och johanna ut och fota tänkte vi, räck upp handen alla som inte blev förvånade! haha nej men vi har, eller egentligen var det ju jag, skit samma vi ska iallafall köra på en lite annorlunda grej så vi får hoppas att det blir bra väder. Det skulle ju inte förvåna mig direkt om det skulle bli snöoväder just när vi ska fota -.- Det blir alltid något som stör oss när vi ska fota, eller så är det bara dem gånger som man kommer ihåg, vettefan men så är det iallafall. Nej nu blir det nog sängen så man orkar upp imorrn. bye!




| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0