Den bästa tidpunkten på året...

... måste väl ändå vara nu?! en av de bästa iaf. Bara kunna softa hela dagarna, dra till stranden o bada (har inte badat än i år - badkruka!!!), dra till hamnen o käka glass, sena utekvällar med vänner, övernattningar hos kompisar, grilla o ja, NI FÖRSTÅR! love, love, love!!!!
De flesta sommarjobbar, men ikke jag, fick tyvärr säga nej till min sommarjobb eftersom vi ska iväg både utomlands o gotland de veckorna + att det var veckorna som mina föräldrar har semester så ja, det blev inge med det! men men inget o göra, dock skulle pengarna inte sitta helt fel nu!!

ojojoj, glömt o skriva hur jäkla skönt det känns o äntligen ha gått ut grundskolan!! Skolavslutningnen var inte så jobbig som jag trott, däremot i klassrummet senare när vi skulle få betygen blev det mer jobbigt o tårarna var påväg, men höll de inne!
Jag blev grymt nöjd med mina betyg o för er som bryr er fick jag 12 MVG:n och 6 VG:n!

Ha en suverääään sommar!


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0