Landet

I tisdags kom jag hem efter att ha varit på mitt landställe med familjen och några i släckten! Skönt att få komma iväg! Vill tillbaka redan! Det blev bl.a. att cykla och ta några bilder vid sjön ena dagen och sedan blev det att köra gokart! Sjukt kul trots att jag bara åkte en runda för efter det blev det att stå bakom kameran och fota när min brorsa min pappa och mina 2 farbröder körde. Tänkte lägga ut bilder senare från gokarten..
Vi åkte även till ett ställe nån timme bort från mitt landställe och kollade på kläder och annat. För min del blev det ett par nya converse, röda den här gången!


| Ordet är ditt! |
Postat av: Kristin Vågberg

Vilka fina bilder Emma! Stämningsfulla.

2011-07-29 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0