Who's that chick?

Igår var nog den bästa frdagen på väldigt länge tror jag! hade så sjukt kul! Jag och några tjejer drog hem till Johanna och åt middag, och gud vad vi snackade, minst 1 timme! Maaassa skit snack om allt och alla! mohaha! nej inte riktigt men vi snackade en hel del iaf och hade sjukt kul! Något som måste göras om! Det behövdes verkligen igår efter en skit vecka i skolan rent ut sagt! Inte kul med ett prov sista lektionen på en fredag och speciellt inte efter en musiklektion! Men provet gick bra, iaf enligt mig. Nu äre vell bara se om jag räknade
rätt.. :bigeyes:

Nu ska jag öva på mitt tal som jag ska hålla i skolan.. suck inte kul! :thumbdown: Klassen har delats upp i två delar, ena hälften är nazister och andra halvan är demokrater. Som tur var blev jag demokrat, skulle aldrig klarat o stå där och berätta att t.ex. judarna ska lämna Tyskland osvosvosv. Aja då vare bara o öva sa jag va? Wish me luck!





| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0