Nya familjemedlemmar!

I några veckors tid nu, vi började bara någon vecka efter att skuttan hade dött så har vi vart tvugna att kolla på ett nytt djur. Vi ville inte köpa en till kanin för vi skulle aldrig hitta någon som var i närheten av så söt och gosig som hon var, så vi bestämde oss för att kolla på en katt istället. Som sagt så har vi kollat runt lite på nätet en tid nu och i onsdags så hittade vi våra sötnosar, två honor på 11 veckor! Vi var och hämtade dem i torsdags och sen dess har de varit här hemma. Så söta och sociala. Eftersom jag inte haft katt sen jag var 1 år så känns det så annorlunda att ha två katter som sover med en, men dumt att klaga, så otroligt mysigt! tänkte dela med mig av några bilder på dem, nu ska jag gå ner och gosa med dem ..bli avundsjuka! mohaha...
Tigriz

Vilda

Tigriz och Vilda


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0