i did it!

Gud vilken skön torsdag! Började med att vi hade no-prov, som gick skit bra! Sedan tog hela klassen bussen ner till ishallen o åkte skriskor, as kul! Sån skillnad mot skolans spolade is! När vi sedan kom tillbaka till skolan hade vi redovisning på våra so/sv arbeten som vi hållt på med en tid nu. Ni som läst min blogg tidigare kanske kommer ihåg att jag snackade om att halva klassen skulle vara nazister och andra halvan skulle vara demokrater. Aja iaf så skulle alla i klassen hålla ett tal, jag tycker mitt tal gick bra! Var jätte nervös innan men efteråt var det så himla skönt o känna att man äntligen var klar. Har inga problem att prata inför klassen annars, men när man står när längst fram i klassrummet och känner att hela klassen sitter och glor på en så.. aa ni fattar! usch! gud vad skönt att vara klar!


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0