Medeltidsveckan 2011

Som jag skrev i inlägget innan så besökte vi Medeltidsveckan på Gotland. Det var inget som vi hade planerat utan vi läste om att det skulle vara invigning och gick dit för att se hur det var...  det var nog första gången mitt liv som jag kände mig sjukt annorlunda i mina kläder, hehe. Alla hade medeltidskläder kändes det som och som min mamma sa "hmm.. just nu känns det inge konstigt att det står en medeltidsmänniska i kön till kiosken." Det var verkligen jätte mysigt med alla olika stånd där de sålde att mellan smycken, mat och olika medeltidskläder. Jag är ingen människa som skulle kunna bli så insatt i dedär, klä ut mig osv. men det var verkligen mysigt att uppleva!

 

 

 


| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0