Liseberg 11-11

Är helt slutkörd nu asså. Gick upp 8 imorse, käkade frukost och sedan drog vi iväg till liseberg så att vi skulle vara där när de öppnade, kl. 11.00. Sedan var jag tsm med min familj på liseberg ända till de stängde nu på kvällen, kl. 23.00. Vi var alltså där i 12 timmar och det känns på mina ben kan jag säga!

Åkte bl.a balder, spinnrock, kanonen, lisebergsbanan, hang hai och kållerado. Hoppade atmosfear, usch inget för mig, var nära till att åka den faktiskt men sedan efter att vi åkte parisehjulet och jag tyckte det var lite småläskigt så kände jag att atmosfear, frittfall 146 m upp i luften.. inte var något för mig. Höjder är inte min starka sida!
Men vi kom faktiskt inte hem tomhänta denna gång, vi vann faktiskt en stor pimpim, zoo och en fruxo "tablettask", 4 kg tsm. Och även 5 små plopp.
Nej nu blir det att sova för att återigen dra till Liseberg imorrn, eller idag blir det ju nu....



| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0