Aldrig mer

Igår var jag in till stan tillsammans med Johanna för att köpa biljetter till biopremiären av filmen "Jag saknar dig". Vi har länngtat så jäkla mycket efter att den ska ha premiär nu asså! Under våran läsvecka i skolan den här terminen som var så läste vi boken, som heter "jag saknar dig, jag saknar dig". Vår lärare sa då att den skulle komma ut som film i slutet av sommaren och sen dess att vi läst ut boken har vi längtat och längtat asså! Den är helt sjukt bra och får en att tänka så himla mycket på alla som står en nära!!!!

Eftersom jag och Johanna inte träffats på hela 3 veckor så gick vi och käkade och babblade om allt, verkligen allt! Usch vi får aldrig mer vara ifrån varandra så här länge!!


| Ordet är ditt! |
Postat av: Johanna

Ne aldrig mer! Tack så mycket för dagen i stan, bästa på länge. Saknat dig massor tjejen <3

2011-08-18 @ 13:17:45
URL: http://johannasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0