Härlig dag!

Vilken häääärlig dag det har varit idag. Vaknade upp utvilad halv 1 av att solen löös ute! Johanna ringde även då och påminde mig om av den preliminära intagningen till gymnasiet visas idag. En eller två sekunder senare satt jag och skulle logga in och kolla hur det gått för mig. OCH JA! jag kom in på alla tre gymnasium jag sökte till. Börja till o med böla när jag ringde mina föräldrar, såå glaad! Även Johanna som sökt till samma gymnasium och inriktning som mig kom in. Vi är såååå glada båda två, våran dröm är uppfylld at moment!! Vi firade det genom att åka ner till hamnen och ta en glass i solen. Riktigt trevlig dag med en riktigt trevlig tjej, nej riktigt trevlig är hon inte, världens trevligaste tjej! utan att överdriva!!
Nu ska jag hjälpa mamma med maten som jag fick bestämma idag, kött m. pommes och vitlökssmör. Muuuuums!
Hare bäst!



| Ordet är ditt! |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0